onsdag 2 september 2009

full rulle och nu städ!

ojoj, dålig uppdatering idag! Inte suttit vid datan ett skit, full rulle hela dagen, INTE! men iallfall! Skolan blev bara till 12:05, så satte mig och snackade med Simone Frida & kim ett tag. Sedan mötte jag matilda som jag umgicks väldigt länge med, och det var väldigt roliga, hon är bäst.slut! Åkter vidare upp till sötanosen Fia där Jonathan & Viktor var, mina bästisar, hö! åt mat och bråkade som vanligt, iband är vi för jävligt vid vara. Det roliga är att vi tar åt oss av vad vi säger till varan, haha kul INTE!

Hade tänkt börja städa lite nu, så här sent på kvällen, HALLÅ! är jag frisk? Har ju faktiskt hela helgen på mig, ska inte dricka eller festa denna helgen heller, duktiga jag :D fest börjar bli tråkigt, saknar gammla goda tiden då det man hade kul, och inga bråkar var den som hände! lalal! höres sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar