torsdag 3 september 2009

vad ska jag göra?

sitter man i skolan och väntar på att åka hem eller något? Slutade 13,25 idag, och vet inte fall jag ahr lust att åka hem än. Då måste jag typ gå långt iregnet, de pallar jag inte fan! Så får vänta tills pappa slutat jobba i eftermiddag istället. Så tråkigt väder ute,så man har inte lust att gå en runda på stan heller. händer fan aldrig något, tråkigt stad!

har iallafall kommit på var jag vill göra min nästa tatuering..insidan av armen, vid musklen you know? Ska så något fint, typ dö! nej skoj typ. men familj? eller ja varför inte Abraham? nej nu har jag jätte tråkigt! ska dra ner och hämta lite böker så jag kan plugga, om jag har något att plugga på, typ medicin eller psykiatri? svårt, hatar plugg så skiter nog i det:) får höras när jag kommer hem ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar