torsdag 3 september 2009

så enkelt så!


ni får säga vad ni vill, men jaaaa nöööörden är min bästa vän!
Fast jag måste visa mig elak sida mot denna männsika är han min bästa vän. Och jag vet hur han egenltigen är, en snäll rolig mysig och en toppen liten kille som han aldrig visa upp det förens vi kommer hem till honom och stänger dörren till hans stuga! Det är irriterande att inte alla ni andra får veta hur killen egentigen är. Ni har era j*vla fördomar och skiter i att han kanske är exakt som ni. Ni tänker inte, bara dömmer. Så allt skit han gör, är inte han! Han försöker vara allan! Ni vet allan som visar sig tuff men misslyckas och blir en stor tönt i folks ögon! Men han är en genteleman egentligen, eller man skulle kunna kalla det, handsome om jag är blind. nej nu var det jag som var dum , haha men jag kan skratta och leva vid hans sida, jag mår bra med honom. han är min bästa vän! och glad är jag för det, vi kan ha våra bårk och sånt som alla andra har, vi är exakt som NI! och senast ikväll skällded jag på honom, och han fick själv höra och inse att folk har känslor, fast vi inte kan känna det. Så får se fall han tänker på de i framtiden. För nu ska jag stänga av datan och sova lite hade jag tänkt mig.
sovgott dröm vått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar