lördag 5 september 2009

Lördag

Hej, förlåt för att jag inte bloggade något igår. Men hadeinte tillgång till internet på hela dagen. Var i skolan, tråkigt som fan, så efter skolan lekte jag med matilda en runda. blev äta och glida & skratt som vanligt! efter det hängde jag med Fille man till jysk för han skulle köpa en datorstol, så vi drog till stömsnäs tror jag, inte träffat honom på länge så det var trevligt, som gammla tiden. Efter det åkte jag till pappa och pratade med honom lite innan jag skulle hem till Jonathan och chilla! drog ner till maxi och köpte filme roch gotte, så det blev film film film hela kvällen, men ändå fick man inte sova något, fast man var JÄTTE trött! jävla grisar!

nej nu är min mormor och morfar här, så jag sak slänga iväg datorn lite och prata med dom. Höres senare :)

jannice tatueringen var jätte fin :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar