torsdag 3 september 2009

magen gör jätte ont!

tja tja, jennhie här, haha var kan jag ha fått det ifårn? krillibooi? böhöö! Är iallfall hemma nu, ligger helt död i sängen, ont som satan i magen, kan kanppt resa mig upp, förbannat oxå. har satt igång filmen step up 2 the streets. Kollade på den i förgår med, men pallade inte krabba med att välja en ny, lat & ont i magen. Ska försöka äta lite mat nu med, nudlar såklart. ilive nudlar!

efter skolan åkte jag hem till Jonathan och kollade film och myset lite innan jag skulle hem och han skulle på föräldrar möte. Viktor var oxå med, eftersom han bor hon jonathan för tillfället. Men det blir nog en lägenhet för honom om ett halv år om inte tidigare. GÖTT! jennie kommer bli städkärring hos viktor jonsson;) Sova hos honom varje dag man har sovmorgon, härligt! Har kommit på vad jag ska få av honom för jag ska städa hans lägenhet, han måste ha trådlös! Annars får där se ut som f*n där! nej nu ska jag lägg undan datan lite och vila innan jag ska äta, sova middag ni vet!

JUST DET! LOSERS till er som förstår vår nollning ;) ooups!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar